Tuesday, November 10, 2015

kochaj za nic tak po prostu...

 
kochaj sercem nie pragnieniem

O poezji budzącej się duszy czyli o tomiku niezwykłej poezji Rafaela Noun "Podróż Wariata"wspominałam ok. miesiąc temu tutaj:
Poznanie samego siebie


 Rafael Noun zaproszony został do wzięcia udziału w niezwykłym wydarzeniu, w którym brało udział wiele znakomitych, znanych osób - w Kongresie NTV, który rozpoczął się w niedzielę 18 października 2015.
Rafael nie był znaną osobą, to jego debiut, jeśli chodzi o wypłynięcie na większe wody.
Dzisiaj zobaczyłam, że JEST! już nagranie z Rafałem. Wow! czekałam na to, gdyż Rafał od pierwszego momentu swoją prostotą, szczerością i niezwykłą trafnością przekazów podbił moje serce i nie tylko moje.

 
KOCHAJ
kochaj duszą boskim tchnieniem
kochaj sercem nie pragnieniem
kochaj za nic tak po prostu...
 miłość światła jest natchnieniem
 więc wypełniaj swe przestrzenie
 by oświetlać czarne cienie
 strachu nocy która zginie
 gdy nadejdzie Twe olśnienie
 zapalone lampką życia
świecącego szczęściem bycia
 wolnym dzieckiem w szumie lasu
 w zapomnianych bajkach czasu
 
Rafael Noun
*****
Strona Rafaela Noun: Poznając siebie poznasz wszystko
 
https://www.facebook.com/rafaelnoun/
 
 
 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com