Thursday, April 23, 2015

Wprowadzenie do Zrozumienia Biologicznych Praw Natury.


Nie bój się - po prostu Zrozum.

Wiedza i Zrozumienie to podstawa, aby nie bać się, gdy usłyszymy niepomyślną diagnozę - pozbyć się lęku i działać świadomie.
Pierwszy raz, gdy zetknęłam się z Nową Germańską Medycyną, szczerze mówiąc nie wydała mi się zbyt rewelacyjna. Aspekt psychologiczny (dusza) był dla mnie zrozumiały. Od zawsze wiem, że człowiek to nie tylko ciało, ale również umysł i psychika. W zdrowym ciele zdrowy duch, i odwrotnie - zdrowa dusza zdrowe ciało.
Jednak.....
z czasem dopiero zrozumiałam, że  dokładna znajomość NGM i jej 5 Praw Natury daje o wiele, wiele więcej. Czasem potrzeba czasu, by zrozumieć pewne sprawy. Dzisiaj dla mnie NGM i jej 5 Praw Natury to fascynująca nauka.

5 Biologicznych Praw Natury to prawdziwa „instrukcja obsługi” człowieka!
To nowy sposób rozumienia mechanizmów choroby,
który wymaga od nas, aby dołożyć trochę starań w celu poznania tej wiedzy.
WARTO, gdyż stawką jest nasze zdrowie i zdrowie naszych najbliższych.

Film poniższy to bardzo ciekawy wywiad, pełen istotnych, ważnych informacji wywiad z Haroldem Baumannem (Szwecja). Warto, zdecydowanie warto obejrzeć i zapoznać się z 5 Prawami Natury!
Dzięki 5 Prawom Natury możemy
zrozumieć biologiczny sens chorób
 i przestać się ich bać – sami możemy być w stanie słuchać i rozumieć swój organizm. To wiedza, która kompleksowo tłumaczy
przyczynę oraz proces powstawania chorób zarówno fizycznych jak i psychicznych.
Dzięki niej jesteśmy nie tylko w stanie dowiedzieć się dlaczego i jak powstają choroby, ale możemy wreszcie uzyskać odpowiedź na pytania, które zadaje sobie każdy, kto usłyszał groźnie brzmącą diagnozę:
dlaczego? dlaczego teraz? dlaczego ja? dlaczego, dlaczego,....? jak opanować starch? co robić?

Potrzebowałem całego życia, by zrozumieć, że nie muszę wszystkiego rozumieć. - Karl Krause (też prawda)

Obok wielu ważnych aspektów poruszanych w tym wywiadzie, zrozumiemy co to jest Syndrom Dirka Hamera (SDH).
Proponuję zwrócić również uwagę na bardzo istotny w procesie zdrowienia, a często lekceważony
tzw. aspekt izolacyjny.
Co to jest aspekt izolacyjny i dlaczego ma tak ogromne znaczenie w procesie choroby i zdrowienia.
Poznamy także doktora R. G. Hamera oraz okoliczności w jakich doszło do odkrycia przez niego Pięciu Praw Natury.


 
http://www.germanska.pl/


Żaden lekarz nie jest w stanie pacjenta uzdrowić, jeżeli w samym pacjencie nie dojdzie do wewnętrznych zmian.
Sam pacjent jest odpowiedzialny za swój stan zdrowia i tylko on może spowodować, że organizm całkowicie wyzdrowieje.


cz.1. link
 
c.d.n.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com