Wednesday, May 22, 2019

Dla Kogoś Bardzo Ważnego, Kochanego...


chwila ciszy
zakładam swoje koło ratunkowe 
i
w ciszy serca 
rozmyślam
o życiu, o przemijaniu życia



Dziękuję Ci Kochany
za wszystkie nasze wspaniałe dni
razem
za te dobre i za te trudne
to było nasze
codzienne szczęście

Te moje wieczne wspomnienia
 przechowam w ciszy swego serca
 na zawsze....

Dziękuję Ci, że w ciszy serca
mogę z Tobą rozmawiać
zawsze
wiedząc, że mnie słyszysz
i rozumiesz...

Dziękuję Ci za Twój promienny uśmiech
i kochane oczy,
którymi patrzyłeś na mnie z miłością..
napełniając mnie radością i szczęściem
każdego dnia...

Dziękuję Ci za poczucie humoru
w trudnych chwilach
nawet teraz wiem, że gdy same
łzy wylewają się z moich oczu
Ty swoim żartem
starasz się mi je osuszyć...

Wiem, znajduję
ciszę miłości
w sercu swym...

Nasze spotkanie było naszym doświadczeniem
doskonaleniem, rozwojem...
nauczyliśmy się ważnych lekcji
szanować i rozumieć
inność i wolność drugiego 
a także
rezygnacji z fałszywych wyobrażeń
o Sobie...

W ciszy mego serca
posyłam Ci Kochanie
wdzięczność
za to, że mogłam to odczuć 
poznać i zrozumieć...

W końcu nastała
martwa cisza w moim sercu....

Dobrze wiem jednak, że
Cisza to Życie
w przepływie myśli,
 uczuć i emocji....
one trwają, 
a więc żyją...
w pamięci serca... 
na zawsze.

*****

Pamiętasz śpiewającego ptaszka 
gdy spacerowaliśmy po naszym ulubionym moście?...
dalej śpiewa dla Ciebie … 
i dla mnie...




Byłeś, Jesteś
i zawsze będziesz dla mnie 
Kimś bardzo Ważnym, Kochanym...
Kocham Cię..


Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com