Saturday, March 25, 2017

Weekendowy relaks z Audiobookami Marka.


Od zawsze lubiłam i lubię czytać książki. Pamiętam czasy, gdy ranek zaskakiwał mnie nad książką lub książka służyła mi jako poduszka pod twarz ... do spania.


Dzisiaj uwielbiam audiobooki na wieczorne 'czytanie'. Oczu nie nadwyrężam, słucham sobie, uczę się czegoś nowego, interesującego mnie...  aż zasnę.... .
Dla tych, którzy mają problem z zasypaniem jest to najlepsze lekarstwo nasenne i bez środków ubocznych. Ważne, aby wybrać sobie odpowiednią, interesującą tematykę, wówczas myśli nie koncentrują się na przeżywaniu i roztrząsaniu problemów dnia, więc spokojnie, spontanicznie w odpowiednim momencie smacznie zasypiamy.

 Bardzo lubię audiobooki czytane przez Marka. Świetnie się słucha jego głosu, wybór książek czytanych przez Marka jest spory, ciekawy i ciągle się powiększa.

 Moja propozycja - AudioBooksByMarek

Wspaniałe przemówienie Davida Icke w Oxford.



Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com