Tuesday, February 3, 2015

Prośba....

Finanse bardzo osobiste


Gdy ktoś prosi mnie o pomoc, jeśli mogę, i jak mogę, staram się pomóc. Zwłaszcza jeśli ktoś swoją pracą zasługuje na wsparcie.
Być może interesujesz się poważnie swoimi finansami już dawno,  to prawdopodobnie nazwisko Marcin Iwuć nie jest Ci obce.

Marcin Iwuć, to ekonomista, doradca finansowy i autor bardzo już popularnego i pożytecznego bloga, z którego lubię czerpać wiedzę, gdyż niestety finance to nie jest mój wrodzony talent.
http://marciniwuc.com/

Jeśli potrzebujesz i szukasz konkretnej, profesjonalnej wiedzy jak zarządzać swoimi finansami, jakich błędów unikać, itp.., wiedza jaką przekazuje Marcin Iwuć na swoim blogu będzie Ci bardzo pomocna.

Właśnie Marcin tym razem zwrócił się do wszystkich swoich czytelników o pomoc. Pomoc bardzo łatwa do wykonania.

Fragment z listu-prośby Marcina:
@@@@@@@
 
Moim wielkim marzeniem jest dotarcie z przekazem o zdrowym rozsądku w finansach do jak najszerszego grona ludzi. Ze zgłoszeń do programu Prosty Rachunek oraz z ogromnej ilości maili wiem, jak wiele osób potrzebuje takiej wiedzy. I właśnie Ty możesz mi bardzo w tym pomóc. Jak?… Wysyłając jednego SMS-a.



Zgłosiłem się do udziału w konkursie Blog Roku 2014. To ogromna szansa aby mój blog z „niszowego” wypłynął na szerokie wody. Startuję w kategorii „specjalistyczne i firmowe”, w której panuje ogromna konkurencja: walczy w niej aż 369 blogów! Pomimo tego wierzę, że mam szansę, jeżeli tylko zechcesz mi pomóc.
Nie czuję się komfortowo prosząc Cię o tę pomoc. Wygodniej mi siedzieć „po drugiej stronie”. Mam jednak nadzieję, że nie poczujesz się urażony tą prośbą. Mój dziadek powtarzał mi czasem: „Jak czegoś chcesz, to o to walcz!”. A zatem walczę i proszę Ciebie, Twoją rodzinę i Twoich znajomych o SMS-owe wsparcie:
WYŚLIJ SMS o treści K11436 (bez żadnych spacji)
pod nr tel.
7122
Bardzo Ci za to dziękuję. :)





@@@@@@@
 
Tutaj można przeczytać dokładnie prośbę Marcina i podjąć własną decyzję.
link
-----------------
http://marciniwuc.com/
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com