Saturday, August 25, 2012

Nie płacz, że coś się skończyło, tylko uśmiechaj się, że ci się to przytrafiło




 
Kto znalazł wiernego przyjaciela, znalazl skarb.
 
 
Przychodzi czas
gdy trzeba powiedzieć bye-bye
i tylko dźwięk ciszy
zostaje w sercu
w końcu trzeba zaakceptować
życie toczy się dalej

Moja najlepsza koleżanka dzisiaj wyjechała do Polski.
Nie było mi do śmiechu, gradowe łzy poleciały.
Cieszę się jednak, że dane mi było poznać tak wspaniałą osobę.
Różnica wieku nie dzieliła nas, mimo, że koleżanka jest w wieku mojego najstarszego syna.
Czułyśmy się jak rówieśniczki.
 

 

Nie płacz, że coś się skończyło, tylko uśmiechaj się, że ci się to przytrafiło - Gabriel G. Marquez
 
 

Post ten i kwiaty dedykuję mojej cudownej koleżance.

 

 
 
Pozostać Młodym

Młody czy stary - to nie sprawa lat.
Są młodzi ludzie, którzy wyglądają strasznie staro,
i starzy o czarującej młodzieńczości.

Jesteś młody,
dopóki nie sądzisz, że wszystko wiesz;
dopóki masz poczucie humoru;
dopóki jesteś wesoły i potrafisz się zdziwić,
że odkrywasz coś nowego.

Jesteś stary,
jeśli boisz się wszelkich nowości;
jeśli poruszasz się tylko utartymi drogami;
jeśli zadowalasz się uniwersalnymi sądami;
jeśli wszystko kręci się wokół ciebie;
jeśli mówisz zawsze tylko o sobie.

Jesteś jednak młody, świeży i szczęśliwy,
jeśli jesteś otwarty na nowości,
jeśli pragniesz rzeczy wyższych;
jeśli jesteś skory pomagać innym;
jeśli pozostajesz zwyczajnym człowiekiem,
który zawsze czegoś się uczy.

Spróbuj pozostać młodym i zarazić innych
swą radością i optymizmem.
Wtedy także stary zardzewiały świat wokół ciebie
znów będzie młody i pełen zapału.

(Phil Bosmans)
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com