Sunday, October 30, 2011

Moje 3 grosze do komentarza bez komentarza

***
Moje 3 grosze do Słowa komentarza do braku komentarzy.

Przyznać muszę, że gdy zobaczyłam u mojej ulubionej blogowej koleżanki - Moniki na RaWolucja (http://rawolucja.pl/) tytuł posta Słowa komentarza do braku komentarzy,
łza zaczęła mi się kręcić w oku. Pomyślałam, pewno Moniczka opuszcza blog, który należy do jednych z moich ulubionych. Dopiero po przeczytaniu posta trochę się uspokoiłam. Najważniejsze, że Moniczka nie zamyka swojego bloga, lecz tylko zamyka komentarze. (szkoda, ale jest to dla mnie zrozumiałe).
W październiku minął rok RaWolucji. Tylko jeden rok, ale działo się wiele, bardzo wiele. Monika już nie tylko pisze, ale prowadzi także warsztaty o tematyce zdrowia.


Chciałam pogratulować Moniczce i podziękować z tego miejsca, za kawał wspaniałej pracy jaki włożyła, zarówno w przekazywanie wartościowych, inspirujących, i co cenne - popartych własnymi doświadczeniami informacji w walce z poważnymi problemami z Jej własnym zdrowiem. Nadmienię, że Moniczce udało się odzyskać zdrowie i radość życia.  Jej wielkim pragnieniem jest, aby każdemu się udało odnaleźć swoją scieżkę życia i żyć zdrowo i szczęśliwie.
Podobają mi się również oryginalne, ciekawe artystycznie kompozycje na blogu.

Gratuluję Ci Moniczko i życzę dalszych sukcesów w Twojej pracy i oczywiście dobrego zdrowia i wiele radości w życiu!
Oczywiście zawsze będę stałą Twoją czytelniczką.

Tutaj można zapoznać się z krótką biografią Moniki:
Moja historia

RaWolucja: http://rawolucja.pl/

Na koniec -
Pierwsze sezonowe warzywa, pierwszy wiosenny zielony sok, pierwszy filmik Moniki.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com