Sunday, December 12, 2010

Niedzielne rendez-vous z Papają

Moje spotkanie z Papają zaczęło się parę miesięcy temu, lecz nie mogę powiedzieć, żeby Papaja zrobiła na mnie dobre tzw. pierwsze wrażenie. Lecz okazuje się, że nie należy sugerować się pierwszym wrażeniem.

''Dla wariatów zawsze najważniejsze jest pierwsze wrażenie.'' - tak mówi Paulo Coelho, chociaż i tu bywają wyjątki.

Parę dni temu przeczytałam bardzo interesujące informacje o papai. Wcześniej papaja rzucała mi się w oczy, lecz ją lekceważyłam. Dopiero obszerny w informacje artykuł Ani z blogu  Cudowne Diety,  ( http://cudownediety.blogspot.com/)  tak naprawdę skłonił mnie do przyjrzenia się z bliska Papai.
Zaraz postanowiłam spotkać się z Papają jeszcze raz.
Dlatego moja dzisiejsza niedziela jest z Papają....

Mam bardzo dojrzałą papaję, wybraną przez Meksykańskiego sprzedawcę.
Poszperałam po Internecie, aby zorientować się jak się prawidłowo obchodzić z Papają.
Wiele jest informacji...  Począwszy od tego jakie kupować papaje, poprzez przepisy, aż po super odmładzające maseczki z papai.
Co robiłam dzisiaj z papai? Próbowałam ją bez dodatków, na surowo, taką jaka jest.


Próbowałam również czarne ziarenka papai - dobre, o smaku pikantnym.

Wybierany łyżką miąż dojrzałej papai smakował mi wyśmienicie.

Zblendowany owoc papai też jest w smaku pyszny.



Próbowałam z dodatkiem wody, smaczny, ale wolę sam owoc papai.




Mam zamiar często używać papaję, i poznawać jej walory smakowe, a przede wszystkim zdrowotne.

Warto zapoznać się z cudowną, egzotyczną Papają.

A tutaj pełnia jej walorów zdrowotnych, szczególnie w zapobieganiu i leczeniu poważnych chorób:
Papaja - naturalny lek na raka

Cdn....
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com