Friday, April 30, 2010

Poprzez miłość do spełnionego życia.


Medytacja:
A kiedy kochasz...

A kiedy kochasz,
daj wszystko, co masz.
A kiedy już dałeś wszystko -
daj jeszcze więcej.
I zapomnij, jaki to sprawia ból,
bo kiedy staniesz wobec śmierci,
będzie liczyła się tylko miłość,
którą dałeś i którą przyjąłeś,
a wszystko inne -
osiągnięcia, zmagania, walki
znikną z twej pamięci.

Jeżeli naprawdę kochałeś -
to żyć było warto.
I radość pójdzie za tobą.
Aż do końca.
Ale jeżeli nie kochałeś,
śmierć przyjdzie zawsze zbyt szybko.
I zawsze będzie zbyt straszna,
aby przed nią stanąć.

Dlatego Daj mi, Panie,
iść przez Piękno!

Spraw, aby moje oczy zawsze
były pełne widoku
purpurowych zachodów słońca.
Spraw, aby moje ręce miały
szacunek dla Twego stworzenia.
Spraw, aby mój słuch był
tak wyostrzony,
abym słyszał Twój głos.

Daj mi mądrość, abym lepiej
zrozumiał to, czego nauczasz.
Daj mi dostrzec lekcję życia,
którą zawarłeś we wszystkich
kamieniach,liściach, kwiatach.

Szukam siły nie po to, aby
pokonać mego brata, ale by walczyć
z moim największym wrogiem -
lękiem i zmartwieniem.
z samym sobą.

Spraw, abym zawsze był gotów
przyjść do Ciebie
z czystymi rękoma
i niezmąconym spojrzeniem.

A kiedy życie zgaśnie -
jak gaśnie zachód słońca -
niech duch mój, idąc do Ciebie,
nie musi się wstydzić.

Dlatego, kochając,
daj wszystko, co masz.
A kiedy już dasz wszystko -
daj jeszcze więcej.
I zapomnij, jaki to sprawia ból,
bo kiedy staniesz wobec śmierci,
będzie liczyła się tylko miłość,
którą dałeś i którą przyjąłeś,
a wszystko inne -
osiągnięcia, zmagania, walki
znikną z twej pamięci.

A jeżeli nie kochałeś,
śmierć przyjdzie zawsze zbyt szybko.
I zawsze będzie zbyt straszna,
aby przed nią stanąć.

Jeżeli naprawdę kochasz -
to pamiętaj,
"żyć warto".
A radość i spełnienie
będą zawsze szły za tobą.
Zawsze, aż do końca.


(Przeczytałam tą mądrą i piękną medytację w  Szamanie
 i postanowiłam nie przepuścić takiej mądrości do lamusa, lecz posłać ją dalej w świat. Przytoczyła ją redaktorka naczelna tego pożytecznego czasopisma, wspaniała kobieta - Nina Grela .
  Zbigniew Królicki - tą właśnie medytacją zakończył swój wykład na spotkaniu z Medycyną Naturalną pod jakże pięknym tytułem - "Poprzez miłość do spełnionego życia")

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com