Monday, November 3, 2008

Mądra kobieta.... Inspiracja

"Dzielna kobieta - trudno o taką - jej wartość przewyższa perły" - Przyp. Salomona 31:10


Mądra kobieta
(autor nieznany)

Pewnego razu Mądra Kobieta wędrując po górach znalazła drogocenny kamień w potoku górskim.
Następnego dnia spotkała wędrowca, który był bardzo głodny. Mądra Kobieta otworzyła swoją torbę podróżną i podzieliła się swoim jedzeniem z podróżnym.
Głodny wędrowiec zauważył drogocenny kamień i poprosił Mądrą Kobietę, żeby mu podarowała ten kamień. Bez wahania MK dała mu ten kamień.
Wędrowiec odjechał, zadowolony i pewny swojej fortuny. Wiedział, że darowany kamień był tak cenny, że nie musi martwić się o swoją przyszłość.

Po paru dniach, wędrowiec powrócił do MK, aby zwrócić jej drogocenny kamień. "Przemyślałem to" - powiedział.

"Wiem jak drogocenny jest ten kamień, lecz postanowiłem ci go oddać w nadziei, że możesz dać mi coś o wiele cenniejsze od tego kamienia. Daj mi to co masz w swoim wnętrzu, w swoim sercu, to coś co pozwoliło ci dać mi tak cenny kamień".

Często nie bogactwo, które posiadamy,
ale to co mamy w swoim wnętrzu, w swoim sercu,
ludzie najbardziej potrzebują.

******************************************

Pic by jczbabydoll

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com